måndag 15 augusti 2011

TJOCKDAG

IDAG har jag känt mig väldigt tjock och fet hela dagen! Ibland har jag såna dagar då det verkligen känts som att jag (snart) gått ner 20 kilo. Men vissa dagar känns det som att jag gått upp alla dom kilon! Idag var/är en sådan dag. Inget roligt!

Alla kläder jag tog på mig såg jag för jävlig ut i (kändes så i alla fall). Antingen för tajt eller för stort. Alla kläder jag trivs relativt bra i hängde på tork. SUCK! Det fick bli en trasa som bara gjorde att jag såg större ut än vad jag egentligen är! Den hängde bara på mig!

Kläder är alltid ett dilemma för mig. Gillar inte när det är för tajt för jag vill helst liksom gömma mig själv. Men jag vill heller inte ha på mig för lösa kläder för då ser jag bara större ut!!

Skulle behöva köpa lite nya kläder, framför allt toppar och tröjor.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar