tisdag 16 augusti 2011

EGOBOOST!

IDAG var jag tillbaka på jobbet och idag kom jag verkligen fram till att jag stormtrivs där! Med dom boende och personalen! Härligt härligt! Blev alldeles glad i kroppen idag av att få jobba där! En extra kick fick jag när jag fick höra att personalen pratar om mig och tycker att jag gör ett SUPER bra jobb och dom är jätte nöjda med mig! Fan så gött att höra, blev alldeles rörd! :) Det känns så jäkla bra att vara uppskattad!

Det som känns surt är att jag pga av att jag inte har körkort, miste ett vik på typ ett år! Om jag hade haft körkort hade jag fått det! Men men...så är det med det!



Dagens LCHF frukost: biffar, ägg och majonäs!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vart jobbar du och med vad? Casandra

    SvaraRadera
  2. Vad gör du för uppgifter? Vad för skick är din brukare i??

    SvaraRadera