måndag 22 augusti 2011

RÖD SOM EN KRÄFTA




FICK kommentaren "håller du på att jobba ihjäl dig?", av en arbets kamrat igår. Nej det tycker jag verkligen inte, men visst har det blivit mycket jobb den senaste tiden. Igår skulle jag jobbat 9-15 men gick i stället 9-22 pga sjukdom hos en personal och idag skulle jag varit ledig men ska jobba 14-21. Jag är bara glad att jag får jobba så jag tackar och bockar för allt jag får, hoppas bara att det fortsätter med lite jobb under hösten.

Igår hade vi i alla fall en liten kräftskiva på jobbet. Jag har inte ätit kräfta på många många år så jag testa. Nja... Stjärten var ju inte äcklig men jag kan heller inte säga att det var jätte gott! Jag klarar mig utan om jag säger så! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar