lördag 20 augusti 2011

LISEBERG RESA...ELLER?

I morse ringde telefonen strax efter 07...jobbet! Shit, tänkte jag! Jag har skrivit upp fel tid..men så var det inte. Däremot fick jag hoppa ur sängen och fixa mig för att komma in en timma tidigare. Så idag har jag jobbat 13 timmar, dagen har gått rätt snabbt ändå men nu är soffan skön kan jag lova! :)

Träffade på två söta flickor utanför affären när jag slutade. Dom var utklädda till älvor eller något liknande...dom frågade om bidrag till sin skolresa till Liseberg! Dom blev jätte glada av dom tre kronorna jag kunde skramla ihop åt dom och dom hade redan en del i burken. Frågan är nu...blev jag lurad av två sötnosar? Känns lite konstigt att dom står 21.30 en lördag kväll utanför affären och frågar om pengar till en skolresa när inte skolan ens börjat.... Nej jag vet inte! Jag gjorde dom jätte glada i alla fall! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar