tisdag 3 maj 2011

MISSAT ETT PAR DAGAR

MIN träning inför bröllop och tjejvättern fortsätter. Har tyvärr glömt bort att blogga "dagens" här på bloggen på flera dagar och jag orkar inte tänka tillbaka flera dagar och försöka komma ihåg vad jag ätit och så vidare. Min träning har inte blivit som jag velat pga olika saker. Jag har tillexempel varit tvungen att jobba mer om dagarna och inte hunnit och så har jag sovit för länge. SUCK! Jag är så trött på att vara trött! I lördags önskade jag att jag skulle vakna pigg på söndagen och dra ut cykeln på en 3,5 mil tur och sedan ha hela dagen framför mig att göra annat. Jag vaknade kl 08 (med hjälp av klockan) och var faktiskt rätt pigg. Jag gav mig ut på cykeln men var tvungen att stanna hos mamma och pappa för styret lossnade så pappa var tvungen att skruva fast det. När jag väl skulle cykla iväg igen så börjar det hagla och regna och sedan var ostadigt hela tiden och jag hade ingen lust att ge mig ut.

URSÄKTER URSÄKTER!

Det blev i alla fall 1,2 mil på cykeln i helgen.

SLUT PÅ URSÄKTER, inte många veckor kvar nu. Panik. Ångest. Aldrig kan något bli som jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar