tisdag 17 maj 2011

KVÄLLSMYS




FÖR första gången ever i denna lägenhet (har bott här 1,5 år) tog jag i kväll ett lång och härligt bad! Tände ljus i hela badrummet och bara njöt. Det kommer jag absolut göra fler gånger. Perfekt sätt att varva ner efter en intensiv dag. Med mig som sällskap hade jag en av böckerna jag fick låna av mamma, jag är helt fast. Väldigt spännande bok och jag har bara läst första kapitlet än. Så nu har jag en hel del att läsa, har inte läst klart boken jag fick låna av syrran heller. :)



Matrevolutionen lånad av mamma.



Detox bok lånad av syster.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. oh så härligt! :D

    jajemän, nyströmska. tror det gick bra, vi får väl se i juni när beskedet kommer, jag hoppas inte på något, vill inte bli besviken :)

    SvaraRadera