måndag 18 april 2011

PLANEN ÄR FÖLJANDE:


OM exakt två månader så har min syster gift sig! =) Jag ser fram emot den dagen jätte mycket. Jag är ju som ni kanske kommer ihåg brudtärna tillsammans med lillasyster Klara och våran kusin Jennifer. Ett bröllop som detta är en ypperlig morot för mig att kämpa med vikten. Tråkigt nog har jag inte kunnat träna på flera veckor pga mycket jobb och sjukdom men idag var det dags att damma av träningskläderna och köra i gång. Från och med idag och två månader framåt så är det jobb och träning som gäller för mig! Det ska bli jätte roligt och jag är super taggad! Jag har redan gått ner cirka 15 kilo och jag ser fram emot att tappa flera kilon. Jag kommer varje dag motionera två gånger, morgon och kväll. Det kommer se lite annorlunda ut beroende på hur jag jobbar men min "bas" kommer se ut så här: när jag jobbar 10-16 så blir det en morgonpromenad och sedan antingen träna på träningsverket på kvällen eller gå/jogga 5 km i skogen. När jag jobbar 12-18 kommer jag gå/jogga 5 km i skogen på morgonen och ta en promenad på kvällen. Varje helg kommer jag försöka få en två cykelturer också eftersom jag ska träna inför Tjejvättern som också är om cirka två månader. Mycket träning och motion blir det men det ser jag som sagt fram emot! =)

Jag kommer dricka ganska mycket Nutrilett under dessa två månader. Blandat med nyttig mat. Och så mycket jag kan undvika godis och annat sött skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar