onsdag 27 april 2011

FÖRJÄVLA BRA DAG


IDAG har jag varit på så bra humör. =) Jag har haft flyt på jobbet, fixat och donat bland hyllorna och haft bra musik i bakgrunden (läs: Lars Winnerbäck). Jag har varit glad i kroppen och saker och ting har känts så bra. Jag har tänkt tillbaka på saker som hänt och känt att jag är så glad för hur jag har det nu. Vissa saker är inte som jag önskar och ibland har jag mina stunder då jag mår dåligt, men jag måste säga att jag inte varit lyckligare än så här på länge (väldigt länge), men det saknas fortfarande en hel del saker för att jag ska bli HELT lycklig. Och jag mår fortfarande dåligt pga min vikt men jag vet att jag kommer fortsätta gå ner och jag känner att saker och ting förändras och jag känner mig "smalare". Positivt! Och bara tanken av att träna, svettas och bränna kalorier får mig att le och känna mig otroligt taggad. I AM SUPER WOMAN!

 Jag slutade idag kl 15.30 och tog min hoj och hojjade iväg till willys. Inhandlade lite bra saker att ha hemma i kylen, bra att man äter har jag hört. Hem en sväng, diskade, plockade och eftersom jag skulle iväg och träna så förberedde jag maten (koka färsk potatis). Effektiva-Lina! =) Glada-Lina! =) Nu är det Grey´s Anatomy på tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar