onsdag 27 april 2011

DAGENS 27 APRIL 2011


MORGON: Jag kom upp i tid och skulle precis cykla i väg på en 5 kilometer sväng innan jobbet. Då blev jag väldigt besviken när jag såg att det börjat regna, ganska mycket. Eftersom jag skulle till jobbet direkt efter cykelturen så kändes det inte passande att komma till jobbet genomsur. Sur blev jag för det! Kompenserade lite i alla fall när jag cyklade fram och tillbaka till jobbet och fram och tillbaka till gymmet. Cirka 4-5 kilometer lär det blivit, men inte säker.

KVÄLL: Körde ett stenhårt crosswalk pass på 55 minuter. Hängde med i kurvan perfekt och jag är skit nöjd med varje svettdroppe som rann på kroppen. =)

MAT: Frukost: Nutrilett (choklad). Lunch: Naturdiet (choklad). Mellanmål: Ett äpple. Mellanmål #2: Två "knäcke" med keso och örtsalt. Middag: Färskpotatis, tonfisk, tomat, fetaost och kallsås.

HÄRLIG DAG!

1 kommentar:

  1. ADD är halva adhd...jag har bara inte H (hyper) delen. Svårt att fokusera på saker, särskiljt saker som ja inte tycker e kul. ja glömmer saker mm...listan är lång =) kan skriva upp lite symptom i bloggen sen nån da =) kramar

    SvaraRadera