torsdag 24 mars 2011

TURKOS





FUNDERINGARNA om hur jag ska måla här hemma fortsätter. Sitter och kollar runt massor på internet och alla dessa vackra bilder inspirerar mig. Jag är fast på turkost. Frågan är bara vilken nyans, vilka väggar och vilket rum. Lutar ju i alla fall åt vardagsrummet/sovrummet men jag är lite osäker nyans och väggar. Jag är så sugen på att slänga ut allt jag äger och köpa massa nytt snyggt, men tyvärr så funkar det ju inte så. En bit i taget! Helst av allt skulle jag vilja flytta till en större lägenhet och börja om från början där med färger och inredning, men det är också bara lite drömmar just nu. Tycker den översta bilden med den mörka soffan är otroligt snygg, har ju en mörk soffa också. Sen är ju självklart Carrie´s (sex and the city) lägenhet super snygg.

Till anonym: Butiken kommer heta Designbutiken och kommer finnas på Hagatorget i Söderköping. Kläder och inredning kommer säljas. Kom förbi och titta om du bor i närheten, vi öppnar den 1 april. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar