torsdag 24 mars 2011

INGEN BRA TV KVÄLL


NÄR det inte är något som lockar på tv, så får jag hitta på nått annat. Skapar i alla fall lite mys känsla här hemma och kryper ihop i soffan. Kanske ska läsa lite? Eller lösa lite korsord (kärring varning)? Eller bara zappa runt på tv? Jag skulle behöva lägga ut lite saker på tradera men orkar nog inte det ikväll...

Jobbade 8-16 idag och det var väldigt segt, eftersom jag sov väldigt dåligt i natt så var jag skapligt trött hela dagen. Men det gick ju ändå. Höll på att somna på soffan när jag kom hem men efter en timma ungefär så drog jag och körde ett StepUp pass på verket. Fick lite av energin tillbaka. I helgen ska jag försöka hinna planera mitt matintag och min träning så bra som möjligt för nu KÖÖÖÖÖÖÖR jag! Ni kommer få börja följa mig mer detaljerat från och med måndag, vad jag äter och hur jag tränar. Jag kommer även försöka komma med lite tips och spännande information om hälsa/träning/vikt nedgång hädanefter. Min blogg ska bli mer inriktad på detta (som tanken var från början) pga mig själv och för att peppa mig själv och förhoppningsvis inspirera andra. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar