tisdag 22 mars 2011

PROJEKTET FORTSÄTTER







 JAG håller på att planera och fundera! Jag ska göra om lite hemma och byta ut lite saker som till exempel tallrikar och glas. Måla väggarna ska jag göra och då behöver jag byta ut lite inredning också så det passar ihop. Låter kanske som att jag ska spendera massa pengar men det ska jag inte, försöka i alla fall. Jag kommer succesivt fixa ordning hemma, inte stressa och när jag hittar något som passar in så kanske jag köper det. Jag är trött på mitt rosa hem, jag vill skapa ett vuxnare (?) hem. Söker inspiration hela tiden, mest när jag kollar runt på internet. Denna blogg har inspirerat mig en hel del, tycker hon har det skit snyggt hemma. http://shecitys.se/ Av det man fått se i bloggen i alla fall. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar