tisdag 22 mars 2011

INTE RIKTIGT SOM JAG TÄNKTE




KLOCKAN ringde 6.30 i morse och jag vaknade med världens huvudvärk så dagens plan ställde jag in ganska fort och försökte sova bort värken, gick inte så bra för jag var relativt pigg. Runt 12-13 tiden kändes det som det värsta var över i alla fall så då gjorde jag andra planer för dagen. Nämligen städ och fix här hemma. Har inte kommit så långt än men dörren och fönster är öppna så jag får in härlig vårluft här inne, termometern står på nästan cirka 15 grader. I kväll ska jag göra något som jag inte gjort på ganska länge...den som kommer tillbaka får veta! ;)

-- bloggat från min iphone --

1 kommentar:

  1. Läste om di nya jobb, GRATTIS till det!

    Bor du i S-holm?
    Har du hoppat av skolan?
    Går det bra med vikten? Har du något mål hur mycket du ska gå ner?

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera