lördag 26 februari 2011

RENSAR FÖR FULLT




DEN här stora högen med kläder ska bort. Lite ska kastas och resten ska jag försöka sälja på tradera tänkte jag, önska mig lycka till! Jag håller på att rensa min klädkammare, hur mycket kläder som helst som är för stort och som jag aldrig har använt eller kommer att använda. Nu finns det massa plats kvar och det betyder ju att jag kan fylla på med lite till. Nu när jag rensat vet jag vad jag behöver handla och det är byxor definitivt men också en tröja eller två behövs och lite bastoppar/linnen.



Kläderna som ligger här däremot är kläder som är för smått, kläder från många år tillbaka som jag sparat för att en dag kunna klä på mig igen. Jag kommer förmodligen inte behålla allt när jag väl kan ha det men det är själva grejen att just kunna ta på mig dom igen. :) Två av dessa tröjor hänger i garderoben som lite motivation och för att jag använder dom när jag fotar mig själv, hur min kropp ändras.

-- bloggat från min iphone --

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar