söndag 23 januari 2011

VECKA 3 - JD´S UTMANING

- 50 BURPEES
Försökte göra dessa nyss men min kropp klarade inte av det.


- KÖR ETT LÅNGPASS PÅ GYMMET ELLER HEMMA (MINST 90 MINUTER)
I torsdags körde jag 90 minuter träning, men uppdelat på två pass. (morgon och kväll)


- KÄMPA DIG GENOM MINST 15 KILOMETER (GÅ, CYKLA, SPRING)
Lite fundersam på denna, men jag tror jag kom upp i detta avstånd (egentligen 30 km??) när jag crossade.


- PROVA MINST TVÅ NYA INGREDIENSER
Nope, matlagning är svårt för mig och att komma på två nya ingredienser är ännu svårare.


- PLANERA IN ETT TILLFÄLLE DENNA VECKA DÄR DU TAR HAND OM DIG SJÄLV
Jag har tagit tag i bokmallen inom mig och börjat läsa varje kväll när jag lägger mig, det är min speciella tid som jag uppskattar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar