torsdag 27 januari 2011

SITTER OCH FUNDERAR....

....PÅ en bra rubrik, men kom inte på någon idag.

Det blev ett step pass idag och det gick inte så bra. Det var samma steg som förra veckan men jag gjorde mig illa i ryggen och sedan i knät (vred knät fel på något vis) så jag kunde inte ge allt som jag önskat kunna ge. Men svettig vart jag ändå! En intressant dag hade jag också mellan 8.30-14.30, då jag gick bredvid. Det kändes okej. Mycket information och rutiner att ta in. I morgon är jag ledig men det är fullt upp med möte och lite så. På kvällen blir det tacos med gänget och det ser jag fram emot! =)

En snabb update om mina utmaningar.....det går inte så bra! Haha. =) När jag sätter upp mål och utmaningar går allting sämre, då är min hjärna inställd på att jag MÅSTE göra vissa saker och jag får INTE göra vissa saker. Jag får prestationsångest och resultatet blir inte bra. Men jag vill så gärna ha lite mindre mål som jag kan stryka och känna mig stolt efteråt. Till exempel skulle jag gjort 6 träningspass fredag-fredag, men har endast fått in 2 eller 3 tror jag. Men jag deppar inte ihop för det! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar