torsdag 27 januari 2011

SEXLINGAR I FAMILJEN


FÖR några veckor sen kollade jag och mina föräldrar på en dokumentär om ett par som var gravida med sexlingar, man fick följa graviditeten och förlossningen och de första veckorna eller månaderna. Nu går det en serie på torsdag kvällar om samma familj, man får en titt i hur deras vardag ser ut. Ett ord... KAOS! Föräldrarna jobbar (pappan dag och mamman kväll om jag förstått rätt), alla barnen ska tas hand om och det är allmänt kaos alltså. Vilken eloge till föräldrarna att dom klarar av det! 38-40 laddningar i tvättmaskinen i veckan! Kan ni tänker er mängden blöjor? =)

2 kommentarer:

  1. Hm. jag vill inte ens föreställa mig mängden blöjor, tror jag. det räcker med två blöjbarn för att soptunnan ska bli knökfull varje vecka.. :P

    SvaraRadera
  2. oh shit! så jäkla många :O
    skulle jag aldrig palla, hahaha!

    ser fram emot din viktupdate sen :D

    SvaraRadera