onsdag 12 januari 2011

LOVEFILM.SE


JAG gick på en grej för ett tag sen, om jag blev medlem på lovefilm.se så skulle jag få gratis spotify premium. Medlem på lovefilm.se blev jag men inget spotify konto har jag fått. Mycket dåligt, ska maila dom och klaga! Hur som helst så kostar det mig 50 kronor i månaden och då får jag hem två filmer per månad direkt i brevlådan. Rätt smidigt tycker jag egentligen, man gör en lista på alla filmer man vill se på deras hemsida så skickar dom hem allt eftersom. När man sätt filmerna så slänger man dom på lådan (gratis) och får efter ett par dagar (1 gång i månaden, men man kan betala mer och få fler filmer osv) två nya filmer. Det är heller ingen speciell "lämna tillbaka tid" och det finns inga övriga avgifter. Jag gillar ju film så jag funderar på att ha kvar kontot, men har inte bestämt mig än.

Mitt första film brev innehöll MARLEY OCH JAG och DUMPA HONOM. Brevet som kom idag innehöll UPP och THE READER. Undrar vilken av dom jag ska se ikväll, UPP tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar