måndag 17 januari 2011

EN UTMANING

JAG gillar att kolla runt i bloggvärlden och läser ganska många bloggar. Jag gillar väldigt mycket att läsa om människor som kämpar med vikten, jag tycker det är intressant att se hur dom gör (med mat och träning) och hur det går för dom. En del bloggar som jag hittar ger mig inspiration. Nu har jag hittat en tjej som gått ner ganska mycket, hon har opererat sig och kämpar nu med att gå ner i vikt. Hon har en utmaning på sin blogg och jag anslöt mig till den nyss. Den handlar om att kämpa med sin egen vikt och sedan rapportera till henne hur mycket man går ner. Hon skriver resultaten på sin blogg och varje vecka lägger hon ut utmaningar som alla deltagande utmanas med. Denna veckas utmaningar är följande:


Jag hoppas jag har fattat hela grejen rätt nu. =)

2 kommentarer:

  1. vad roligt att du vill vara med :)

    vilken dag förra veckan vägde du dig?
    och hur mycket hade du gått ner sedan årstartet?

    sen kommer uppdatering ske varannan vecka :)

    och det är alltså 20 kg som ska bort ;) hihi!

    SvaraRadera
  2. skrev upp dig på uppdaterings listan, skrev - 2 kg.du får säga till sen om de ska ändras ;)
    nästa update på vikten vill jag ha nästa vecka igen :D

    lycka till och kul att du är med oss :)

    SvaraRadera