onsdag 1 december 2010

VÄLDIGT KALLT!




Idag var det inte roligt att behöva gå cirka 20-25 minuter till praktiken. Satan vad kallt! 25 minus på praktiken. Hört talas om platser där det varit minus 30.

Efter praktiken gick jag till vårdcentralen, möte med dietisten. Pratade lite och vägde mig. Inte ett dugg nöjd med siffrorna! Min kropp har av någon anledning dragit åt sig 4 kilo vätska! Jag har alltså gått upp 4 kilo, min fett nivå ligger på samma så det var ju skönt. Men den där jäkla vätskan alltså...kan det bero på stress och så kanske?!

Huvudsaken är väl att jag inte gått upp i vikt pga fett, vätskan är ganska lätt att bli av med. Kan till och med räcka med en vecka om jag har tur, vilket jag hoppas att jag har!


-- bloggat från min iphone --

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar