söndag 26 december 2010

EN SEG ANNANDAG




Jag ska rabbla upp allt jag gjort idag. Ätit frukost, kollat på Erin Brokowich (?), Den där Mary, läst en bok om mat och hälsa, suttit i soffan, suttit vid datorn, varit ute med hunden, tränat 65 minuter på crossen på verket, lyssnat på musik och ätit julmat. Dagen har varit seeeeeeg! Nu sitter jag i soffan (igen) och väntar på att min kära syster ska komma ut från sitt rum så vi kan spela TP. Snart ger jag upp och går och lägger mig! (bilden är från julafton).

-- bloggat från min iphone --

1 kommentar:

  1. Sv: grejen är ju att jag har gett upp allt vad dieter heter, jag försöker att låta bli kaffebrödet och godiset samt att röra på mig lite mer, men jag gör inget märkvärdigt. det får gå som det går, helt enkelt. Jag tycker inte om att inte få äta vad jag vill, så jag äter lite mindre av det istället!

    SvaraRadera