lördag 27 november 2010

TÄND ETT LJUS OCH LÅT DET BRINNA



Den som säger att Julen inte är vacker, måste vara blind eller allmänt dum! =)

Jag har haft fullt upp hela dagen så nu en halvtimme på kvällen har jag spenderat åt att börja pynta mitt hem inför julen. Jag tog det som är viktigast, julgardiner och julbelysning i fönstren. I morgon är det 1 advent och det vore ju skandal om det inte var julfint i mina fönstren då.

Spenderade cirka 2 timmar på gymmet förut. Cirka 20 min gå varvat med lite joggning, 20 min på crossen och sedan styrketräning blandat med boxning. På vägen hem kände jag hur min arm började göra mer och mer ont och nu är den rätt kass. Låt mig få säga att det var en kamp att få upp gardiner och dylikt förut. Hoppas den blir bättre tills i morgon för då har jag tre träningspass inbokat!

Resten av kvällen blir spenderad i soffan framför en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar