söndag 28 november 2010

FÖRSTA ADVENT




Mmm..idag är dagen här. Tre söndagar till så är det nästan julafton. Tiden kommer bara springa iväg, som vanligt. Idag har jag försökt fixa lite hör hemma, blivit rätt nöjd med resultatet. Har pluggat tenta också och kommer göra det ett tag till, sen får det vara bra. Jag har gjort mitt bästa och jag hoppas på ett bra resultat i morgon.



Nämnde ju igår att min arm smärta...igår kväll blev det bara värre och värre. Tillslut var det så illa att jag inte kunde röra armen eller fingrarna utan hög smärta. Det kändes som att det stråla ner från axeln till finger topparna. Höll på hela natten och på morgonen. Armen blev bättre under dagen men har känt av det hela tiden. Hoppas det inte kommer tillbaka, jag behöver kunna klä på mig i morgon bitti (jag får ingen hjärtattack för det är höger arm). :)

-- bloggat från min iphone --

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar