tisdag 9 november 2010

EN HÄRLIG DAG!


Det var ett helt träningspass att köra vagnen i detta snöande, men hem kom vi och mellis stod på schemat. Sen var det lek, bus, dans och gos som gällde. 


När jag berättade för Nova att det var dags att laga mat, gick hon direkt till köket och drog fram en stol till köksbänken. "Diska" tyckte Nova var roligt. =) Efter en stund försvann hon och jag hittade henne i myshörnan på hennes rum. Hon satt med en bok och hade till och med dragit för tygerna.


Blänga är Nova bra på! =) Hon passade på att mysa lite med sin älskade snuttefilt i hennes fåtölj efter maten. Filten är föresten i från mig (köpte den innan hon föddes) och Nova älskar den sååå mycket! Hon kan inte klara sig utan den! Nova säger: "Tutte ha" med en ynklig röst när hon vill ha napp och filten. 

Jag har haft en jätte rolig och mysig dag med Novisen och jag längtar massor tills fredag då hon kommer till mig och ska sova kvar till lördag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar