tisdag 26 oktober 2010

TVÅ JAG SKA BJUDA PÅ MIDDAG

Förut idag tog jag en paus från pluggandet och drog ut på en cykel tur. Det var kallt men skönt att röra på mig lite efter en hel dag inomhus. Jag svängde förbi Djurbers och såg pappas bil så jag stannade, gick in i affären och kollade efter honom men såg honom inte, så jag satt en lapp på hans bil. Undrar om han såg den!? Innan det var jag hemma hos farmor och hennes man en stund, kollade på lite grejer som jag skulle få och hjälpte dom lite med gamla mobil telefoner som jag ska försöka sälja åt dom.

Två mattor, ett stort överkast, shampoo, duschcreme, 2 blommor, sittdynor och mascara fick jag med mig hem den här gången, tack så mycket! (tog det inte på cykeln, dom skjutsa hem sakerna till mig, hehe). Jag vet att ni läser detta och jag vill bara säga tack så mycket igen, för allt jag fått av er! Jag ska bjuda er på middag en dag som extra tack! =)

Nu är det soffan, tvn och lite plugg resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar