tisdag 26 oktober 2010

PLUGG HELA DAGEN!

Jag ligger fortfarande i sängen, men ska snart gå upp och äta frukost och sätta igång dagens plugg. Sen klockan åtta i morse har jag svarat på mail angående mina blocket annonser och jag blir tokig!! Jag gillar inte när folk säger att dom vill köpa och sen dröjer det 100 år innan dom svarar igen, eller om dom ens gör det. Om jag svarar på någon annons så kollar jag mailen så ofta jag kan för att se om dom svarat mig......

Jag försöker ju för helvete fixa mer pengar till Ullared, jag har inte all tid i världen på mig...bara cirka 3 veckor. =)

Någon av er som vill köpa en 19" LCD tv för 800 kr? En DVD för 200kr? Tv-serier boxar för 100 kronor styck.... Desperate Housewives säsong 1 & 2, Greys Anatomy säsong 1 & 2 och The OC säsong 1 finns tillgängliga. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar