söndag 31 oktober 2010

RÄTT STOLT ÖVER MIG SJÄLV!

Idag är det den 31 oktober, alltså slutdatumet på mitt första delmål. Som ni kanske redan förstått så har jag klurat ut för en stund sen att jag inte kommer nå mitt delmål. Rätt hade jag. Jag har inte alls gått ner så mycket som jag hoppats men jag har ändå gått ner cirka 6 kilo. Det betyder att jag gått ner cirka 12 kilo sen jag vägde mig och vägde som mest. När jag tog tag i detta på riktigt allvar för cirka åtta veckor sen så fotade jag mig själv i två tröjor (som jag haft när jag varit lite mindre) fram ifrån och i profil. Detta gjorde jag i dag igen och jag är stolt över mig själv, även om det inte syns på vågen så mycket som jag hoppats, så syns det faktiskt lite på bilderna. Det gör mig ännu mer taggad att uppnå mitt nästa delmål som faller in på självaste julafton. Den 24/12 ska jag ha gått ner 10 kilo, så nu ställs mätarna om på noll. I morgon kommer jag börja en Nutrilett vecka för att kicka igång igen. Det känns jätte bra, plus att jag ska träna massa roliga pass i veckan så det känns ännu bättre.



Idag körde jag ett Step Up 1 pass. Alltså ett som inte skulle vara så svårt... men jag kan säga att det var svårt! Så det ska jag köra fler gånger för att tillslut få in stegen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar