torsdag 7 oktober 2010

JAG FICK BERÖM IDAG

När jag klev innanför dörren idag möttes jag av två tjocka kuvert på golvet. Direkt mådde jag väldigt dåligt och fick typiska "gamla Carolina" syntomer. "Om det är dåliga nyheter i kuvertet, så köper jag godis" och liknande tankar. Först ville jag inte ens öppna dom, men bestämde mig för att få det överstökat. Den första uppsatsen var underkänd, men jag fick massa beröm och hjälp hur jag skulle skriva nästa gång, känns rätt okej ändå. Den andra uppsatsen, den var HELT KLART GODKÄND! =) Fick även beröm för den också. Känns super! Kan verkligen lägga detta bakom mig nu, i alla fall den ena.

PS. Alla mina "Gamla Carolina" tankar försvann!

1 kommentar:

  1. Heja! :D Du ser, det stämmer ju att "man kan om man vill"! :D

    Blir riktigt stolt över dig, vännen!

    SvaraRadera