torsdag 2 september 2010

VITA ROCKEN

Smälta is, koka vatten, smälta steairin och koka etanol. Ja det var skolan idag. Jo sen mätte vi temperaturen på dessa saker typ var 30:e sekund också. Kan det inte vara på den här nivån hela tiden? Då hade jag klarat tentorna.... Nackdelen är ju den där vita rocken som jämt måste vara på under laborationerna. Himla snyggt!

Idag har jag gett mig in i något galet. Hehe.. (inte galet, en utmaning)

Ibland är det tur att ha en vän som puschar och vill hjälpa till. =) Jag ska berätta mer om det vid ett annat tillfälle, men två ledtrådar.. GI och 31 oktober. =)

Jag är lite trött och orklös idag, tror det är en kombination av gårdagens äventyr och för mycket sömn. Det känns i benen också kan jag lova er. I morse när klockan ringde var det inte många molekyler (skadad från skolan) i min kropp som ville gå upp. Men det gick ju bra i alla fall, jag ska försöka att hålla mig borta från en middagslur idag, så kan jag somna gott lite tidigare i stället. Får se hur det går. Nu ska jag sätta mig med lite skolsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar