onsdag 1 september 2010

NI KAN KALLA MIG TRÖTTER

Jag är skapligt trött och ska snart återgå till min säng. Idag var vi på exkursion i skolan, upp och ner för berg, klättra lite här och där. Mellan 9-15 har vi gått konstant med paus för fika och lunch. Jag är trött. Direkt när jag kom hem la jag mig och sov, sov ett par timmar och jag ska snart sova för natten. Jag är såååå trött, har varit det i ett par dagar nu.

En tjej i min grupp frågade idag om jag inte blir trött eller så pga min diet. Nej sa jag. Men nu när jag tänkt till lite så inser jag ju att det måste vara dieten som gör att jag är så trött. Skola+svältdiet går inte ihop tror jag. Funderar på att bara byta ut 1-2 mål av dagen, inte alla. Får se hur jag gör. Det var lättare i början på sommaren, då var jag hemma hos mamma och pappa och då var jag ju ledig.

Ifall jag bestämmer mig för att börja äta igen, så ska jag hålla strikt till GI eller HFLC (high fat, low cal).

The time will tell.

1 kommentar:

  1. LCHF heter de väl va... ja fattar inte din kommentar jag fått?

    SvaraRadera