måndag 20 september 2010

VECKA 2


Är det dumt att vara missnöjd? Jag är i alla fall missnöjd! Om jag analyserar min vecka (så fint det lät) så förstår jag att promenaderna är felet. I veckan har jag nästan inte gått något, förutom "vardags-gå", från och till bussen, från och till skola och så vidare. I helgen tog jag i och gick över en mil om dagen, en slutsspurt liksom. Det hjälpte inte att ta igen veckans promenader på helgen. Nu vet jag att jag MÅSTE gå promenad varje dag, för att få det resultat jag vill ha.


Som ni ser på bilden är det lite mindre siffror än förra veckan, men jag får se det som så att det är minus i alla fall. Och eftersom jag gick ner rätt mycket förra veckan, ligger jag i fas. Jag kan klara mitt delmål!

Veckans: Gå mer promenader och planera in när gym kortet ska fixas.

2 kommentarer:

  1. Usch, jag är precis lika dålig på de dagliga promenaderna.. Jag försöker att gå en sväng efter att jag lämnat eddie på dagis, men det är inte alltid teo vill det.. :( nåja.

    som du sa - ett litet minus är bättre än inget alls! själv har jag stått still en vecka nu så jag hoppas det blir nåt litet resultat på torsdag. :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Om du inte har ett gymkort nu och vill ha ett på träningsverket så får du gärna över ta mitt kort. Om du inte har ett vill säga. Jag är tämligen bunden till mars och har varit dålig på att träna så jag överlåter det gärna. Men du kanske inte alls är sugen på träningsverket heller?
    Iaf vill bara säga det. Thihi

    SvaraRadera