onsdag 22 september 2010

SVÅRT VAL

Det är såå typiskt mig att få massa ideér och snabbt vilja genomföra dom. Det är typiskt mig att inte kunna tänka på något annat än just mina ideér. Jag ger mig ju inte heller!

Min belöning som först var en tredje tatuering, som sedan blev ullared. Nu finns det en chans att ullared också soppas under mattan, så soffan får bli min belöning i stället. Jag är inte klok! Varför kan jag inte bestämma mig?? JAG VILL HA ALLT! Men som fattig student så går inte det för sig, jag får välja något av det. Men vad!??

Nej det här går inte!! Vad ska jag ta mig till?

ULLARED: Shoppa! Kläder! Julklappar!

SOFFA: Ett snyggare, skönare och trevligare hem! Jag kan bjuda hem folk på film eller tv mys i soffan (det kan jag inte nu).

TATUERING: Något jag suktat efter i flera år, jag vet vad jag vill göra. Detta alternativ har jag nog lagt ner helt till efter jul i alla fall. Känns som de andra två alternativen är viktigare. Men fy fasen vad jag vill ha min tredje tatuering! NU PÅ EN GÅNG!

Som ni ser är det inte lätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar