onsdag 22 september 2010

PERFEKT AVSLUT PÅ DAGEN




Säsong 8 av One Tree Hill började förra veckan i USA, andra avsnittet visades igår. Så idag kan jag avsluta dagen med avsnittet. Tack vare denna hemsida http://www.tvduck.com/

I LOVE LOVE LOVE LOVE IT! Jag lever mig liksom in i serien och tror att karaktärerna finns i verkligheten och jag önskar att jag levde bland dessa människor. Jag vill vara tjejen som har turen att ha Nathan som sin kärlek (han i mitten på bilden). Jag vill ha deras fina hus, deras fina inredning, deras mysiga stad vill jag bo i och jag vill spela basket på River Court. Jag vill se perfekt ut även om jag har världens dåligaste dag. Jag vill vara tjejen som är framgångsrik och jag vill vara tjejen som gör det hon verkligen älskar. Plus att det inte skadar att leva kring massa snygga killar överallt. =)

1 kommentar:

  1. åh, jag har lånat de två första säsongerna av min kusin, i love it! men känner mig lite efter, är på s1, e3 ;)

    SvaraRadera