måndag 6 september 2010

SMAL KLÄDER


Förut idag drog jag fram min säck och mina två stora väskor med mina smal kläder i. Det känns alltid lika konstigt att se dessa plagg, dessa plagg som jag en gång kunnat ha på mig utan problem. Är det verkligen mina kläder jag håller i? Är det mina kläder jag håller mot mig? Är det mina kläder som jag idag inte kan ha? Dom är för små.

Det är förskräckligt. Jag är förbannad. På mig. På situationen. På dig. På mig. På mig. På mig.

Det är ändring på detta nu, jag ska sluta vara förbannad och ledsen och omvandla den energin till att kämparenergi istället. Gjort är gjort. Jag kan inte älta detta mer.

Nu kommer jag göra något som är väldigt svårt för mig, det tar emot. Men min blogg handlar om mig och min väg, min kamp.. och jag vill berätta min historia för er.


Det här är sanningen. Så här är det. Så här ser det ut. Om ni undrar (!) så är den vänstra tröjan den tröja jag använder nu, den går nedanför rumpan. Den högra, ska jag komma i igen, den gick precis under magen när jag kunde ha den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar