måndag 6 september 2010

FÖRSTA DAGEN


Frukost, lunch och middag. GI. Rivstart. Ja!


Idag åt jag äggröra, skinka och tomat till frukost och lunch (alltså 2 ggr) och till middag gjorde jag guacamole för första gången i hela mitt liv och till det åt jag köttbullar. Jag skulle gjort köttbullarna själv men av någon anledning glömde jag köpa köttfärs så det fick bli mamma scan köttbullar, vilket inte är helt okej, men idag fick det bli så. Guacamolen blev godkänd(?), lite för mycket vitlök men rätt god. Dock ser det inte speciellt gott ut på, som ni kan se här nedan. =) Brända köttbullar och min..ja..mindre lyckade gucamole. =)


Jag har även gott en promenad och kommer förmodligen gå en till senare idag.

2 kommentarer:

  1. Om du inte orkar göra egna köttbullar, så är mitt tips LIDL´s köttbullar istället för Scans, för LIDL´s köttbullar har MKT bättre näringsvärde än Scans!!

    SvaraRadera
  2. ska inte den där avokado grejen vara grön :S

    SvaraRadera