tisdag 28 september 2010

NÅGOT ÄR GALET..

...jag fick ett meddelande på facebook att det inte går att kommentera bloggen! Mycket trist tycker jag, det är så roligt när ni kommenterar. =) Jag testade att kommentera själv nyss och det går inte. Någonting är galet! Hoppas det funkar snart igen, eller kan man vända sig till någon och be om hjälp? Finns det någon kundservice liksom? (dumt att fråga, för ni kan ju inte svara ändå).

Hur som helst så är den ena uppsatsen färdig nu! Om jag inte får godkänt denna gång så kastar jag in rocken eller hur man nu säger (ger upp). Nej kanske inte men om jag inte får godkänt så kommer jag VILJA ge upp!! I morgon ska jag börja på den andra och förhoppningsvis bli klar, men räknar inte med det. Bara den ligger på lådan på fredag senast 18.30 så är det lugnt.

Stress och panik, nej det vet jag inte vad det är för något!

1 kommentar:

  1. Tappa inte fokus på skolan nu när du kommit såhär långt, VILL MAN SÅ KAN MAN! :) Ge dig fan på det så går det nog.. :)

    Stor PEPP-KRAM!

    SvaraRadera