onsdag 29 september 2010

ÅT HELVETE!!

Hur svårt ska det vara egentligen!?? Jag kan ju med nöje berätta för er att jag har lärt mig av mina misstag. Även om jag har haft det väldigt jobbigt med skolan (och har det fortfarande) så borde jag tagit tag i uppsatserna tidigare. Igår skrev jag klart den ena och idag började jag på den andra. Men jag har inte kommit någonvart känns det som. Jag har inte kommit på vad jag ska skriva om, eller egentligen har jag det men jag vet inte hur jag ska skriva. Jag har kollat massor i alla böcker för att hitta relevanta saker till uppsatsen och jag har tänkt och tänkt, skrivit och skrivit, suddat och suddat. Min hjärna klarar inte av det här!!!

På fredag ska den vara färdig! I morgon och fredag har jag på mig att skriva.. plus att jag har VFU på dagarna.

Nej det känns enda i benmärgen att detta kommer gå åt helvete!

När mörkret kommer ska jag bege mig ut på en långpromenad, jag behöver lite tid att tänka och kanske få lite inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar