fredag 24 september 2010

INTAR SOFFLÄGE

Idag hade vi ett litet prov i skolan, en såkallad Dugga (inte ångest-om-jag-blir-utsparkad-tentan). Det kändes rätt okej, tror nog att jag får godkänt. Hoppas det i alla fall, för då kanske jag kan lägga jonbindningar, pascals princip och molekyler bakom mig ett tag.

Eftersom vi bara hade duggan så slutade vi 11.15 och vi kom hem snabbt eftersom vi åkte bil. Jag tog cykeln direkt till min VFU (praktik) plats och hälsade på, visades runt och pratade lite. Det kommer nog bli bra det där! Så från och med måndag och två veckor framåt så är det ingen skola, det är praktik på en förskola som gäller.

Nu ska jag slänga mig i soffan och njuta av fredag lugnet lite, i morgon och på söndag ska jag skriva uppsats. Föresten så kommer ett inlägg senare idag om hur jag ska göra med Soffa vs. Ullared situationen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar