fredag 17 september 2010

ETT SNABBT INLÄGG

Dagen i helhet har varit bra. Skola mellan 10(8.30)-15, vi hade gruppträff och jobbade lite på ett labseminarium till kl 12.30 ungefär, sen hade vi "ledigt" till kl 15.15 då vi hade en snabb träff med ena läraren och sen sprang vi till bussen.

Idag har jag gjort min plickt och röstat! Tycker det ska bli spännande och se hur det går för partierna. Men jag är glad att det snart är över, det är så mycket snack om det hela tiden.

Ikväll blev det säsongens sista grillning hemma hos mig, Angelica, Jonas och Jessica kom. Lite senare kom min bror Emil, hans flickvän Sofia och deras söta hund Frasse en stund och hälsade på. Trevligt att se dom en stund! =)

Snart är det sängen som gäller för mig, det är super skönt att inte behöva gå upp till skolan i morgon. Ska ta mig en liten sovmorgon, min inte alls för lång för då kommer jag inte få något gjort. Kanske ska börja dagen med en lång promenad!??

Dagens steg: Ingen aning, glömde den idag...

1 kommentar:

  1. Ja, ska bli grymt skönt när valet är över, inte minst för att folk har en tendens att bli "tjafsiga" när man inte tycker som dom.. är så trött på det! det är väl i valtider man inser vilka som är ens riktiga vänner, haha.

    Ang min belöning. jag vet inte, får väl kanske boka en ullaredresa? om jag klarar mitt mål till dess får jag handla, annars får jag inte det, haha. ;) när jag mådde som värst psykiskt förra året och tvingades avbryta min APU, hade jag innan satt en jeanskjol som jag trånat efter länge, som mål. Om jag klarade fem veckor praktik skulle jag köpa kjolen, annars inte. Jag klarade två veckor innan jag bröt ihop, o till slut köpte jag kjolen ändå - som tröst, haha. ;)

    SvaraRadera