lördag 18 september 2010

DEN PERFEKTA BELÖNINGEN!

Om ni minns så skrev jag att jag skulle tatuera mig som belöning om jag nått mitt del mål den 31 oktober?! Jag har ändrat mig, jag vill verkligen tatuera mig, men dom pengarna som tatueringen skulle gå på, behöver jag till annat känns det som. Tatueringen skulle gå på cirka 800-1000 kronor och dom pengarna behöver jag till kläder och liknande. Tatueringen får bli en belöning vid nästa del mål kanske?

I alla fall, eftersom jag ändrat mig så måste jag ju komma på en ny belöning. Och tack vare Emma, kom jag på den absolut perfekta belöningen idag!!!!! Jag ska ge er en ledtråd, det börjar på U och går att se på kanal 5! Vad är det för belöning tror ni?

Det krävs lite planering vid denna belöning och så vill jag ju inte göra det själv, men det går nog att lösa på något sätt. =)

Ja, nu kämpar jag på så jag kan få göra detta!

PS. Jag har ju köp stop!!! (förutom den dagen detta händer) Eller??!

1 kommentar:

  1. Jag och mamma ska dit 21 oktober har hon bestämt, om du kan du får du jättegärna följa med? det blir förmodligen en liten turné till några fler ställen, men det är ju bara roligt :P

    SvaraRadera