onsdag 25 augusti 2010

TOMORROW AND 1 WEEK

Idag klockan 15.00 är det höst start för mig på vårdcentralen, som några av er vet så är jag med i en grupp där. En viktgrupp. Vi får hjälp, råd och tips med hur vi kan äta och hur vi ska förhålla oss till mat och så vidare. Invägning är det också en gång i månaden. Idag kommer inte jag gå dit eftersom jag inte känner mig så kry. Om två veckor är det träff igen och då hoppas jag att jag kan gå.

I alla fall.. en sak till som några av er vet så gick jag på en diet i två veckor i somras och gick ner 7,1 kilo. Från och med i morgon kommer jag gå på den dieten igen, den här gången kör jag en vecka först så får jag se hur det känns då, om jag vill köra en vecka till. Sist jag gjorde det gick jag ner 6 kilo den första veckan och endast 1,1 kilo andra veckan, så det kanske räcker med en vecka. Jag får se. Det ska bli skönt att snabbt bli av med några kilo till i alla fall.

1 kommentar:

  1. GOOSH! Jag har kört det där en vecka nu o har inte gått ner ett jota :( Jag gör väl fel eller nåt :(

    SvaraRadera