onsdag 25 augusti 2010

KAN DOM, KAN JAG!


Jag har alltid gillat att kolla på ett program som heter The Biggest Loser. Jag har alltid liksom önskat att jag varit en av deltagarna och suttit klistrat säsong efter säsong. Jag har gråtit med dom för jag har känt igen mig, jag har skrattat med dom och känt deras lycka när dom äntligen har lyckats. För er som inte vet så är det ett gå ner i vikt program. Man tävlar om vem som kan gå ner mest i vikt. Jag tycker det är jätte häftigt att se deras förvandlingar.

KOLLA PÅ DOM HAR PERSONERNA ALLTSÅ! HUR HÄFTIGT ÄR DET INTE ATT MAN KAN GÖRA EN SÅDAN FÖRÄNDRING!!

Det är min tur nu! Det är min tur att lyckas. Min tur att skratta. Min tur att känna lyckan. Min tur att gråta av glädje i stället för sorg.

ANYTHING IS POSSIBLE WHEN YOU PUT YOUR HEART AND SOUL INTO IT.

1 kommentar:

  1. har för mig att jag såg reklam för att det skulle börja på svenska nu!

    SvaraRadera