fredag 20 augusti 2010

OPEN MY SELF MORE?

Igår när jag skulle sova, låg jag och funderade en del.

Hur öppen kan man vara egentligen i sin blogg? Hur mycket personliga grejer kan man skriva om i sin blogg? Kan man skriva vad som helst? Kan man skriva sina innersta tankar? Kan man avslöja sina innersta tankar och hemligheter?

Jag har rätt många läsare, jag känner flera av dom, men inte i närheten av alla. Vilka är ni egentligen? Om jag skriver något, vilka vet det sen? Vill jag att främmande människor ska veta saker och ting om mig? Vill jag att alla mina nära och kära ska veta saker och ting om mig?

Det är därför jag funderar på vad JAG egentligen kan/borde skriva här... för det finns väldigt många saker som jag vill skriva om. Mig själv, tankar.. min historia... min väg till ett lättare liv..

Att skriva är som terapi för mig.. jag älskar att skriva... men finns det gränser?

1 kommentar:

  1. Jag brukar tänka att jag skriver allt som jag verkligen står för, sådant jag skulle kunna berätta för vem som helst. Ibland slinker det ur sådant jag inte tänkt avslöja men det må vara hänt. ;)

    Personligen är jag förstås nyfiken på hur du har det och hur du mår, men det är upp till dig hur mycket du vill berätta! :)

    KRAM

    SvaraRadera