lördag 21 augusti 2010

INTERNATIONELL FOOD



Idag hände något ovanligt... jag gick upp kl 06.35. Så tidigt har jag inte varit uppe på evigheter. Man kan säga att jag har vänt lite på dygnet den senaste veckan. Men nu är det slut på det. Jag gjorde i alla fall Sarianne (och hennes dotter Julia) sällskap till Mem, vi cyklade alltså 15 km mellan 06.50 och 8.05 idag. Mycket bra gjort av oss!

Sen tog jag buss och pendel hem till min syster och hennes dotter Nova. Vi har gått en sväng på stan, väldigt mycket folk så det blev liksom för mycket. Det var massa olika stånd som sålde olika maträtter och annat smått och gott, folk från olika länder. Italien, Australien, England, Holland och flera. Mycket såg gott ut men så mycket folk och SÅÅÅ mycket getingar överallt. Tänk er ett stånd med bara massa sötsaker...miljontals getingar!


Nu kom Nova och jag precis in, vi har varit ute en stund och lekt. Men vi båda tröttna, jag tröttna på att jaga henne eftersom hon rymmer iväg till framsidan. Nova tröttna för att hon inte fick rymma.

Dansat lite har också gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar