onsdag 4 augusti 2010

ÖGONEN GÅR I KORS




Nu har jag varit hemma ett tag, jag har ätit hemmagjord hamburgare till mat och så har jag hunnit vattna mina blommor på uteplatsen. Mer har jag inte hunnit med, eller rättare sagt orkat med. Jag är så trött att mina ögon svider och de går i kors.

Jag har haft det bra hemma hos min syster. Roligt också. =) Skulle vilja träffa er oftare, men det är inte alltid så lätt, speciellt inte nu när skolan sätter igång snart.

Den goaste ungen hjälper till att rensa/plocka persilja.

I går var vi hemma hos dom hela dagen, förutom då Klara och jag tog Nova på en 5 km lång promenad. Sen bakade vi bullar, busa och lekte med Nova, spela lite tv spel och kollade på film. God mat har vi också ätit och till och med lite annat gott. Nybakade bullar, mums! =)


God kycklingwok. Vi åt även en jätte god lasagne, men den glömde jag fota.

Idag bestämde vi att vi skulle åka på loppisar, vi åkte till Skärblacka (Eriks hjälpen) men besvikna blev vi eftersom de inte hade öppet, sen åkte vi runt Roxen och stannade vid Bergs slussar och åt glass. Vi åkte vidare till ett annat ställe, ett helt hus fullt med loppis fynd men de hade inte öppet heller. Vi fortsatte till ett annat ställe, men hittade det tyvärr inte. Summan av kardemumman blev 15 mil lång bilfärd utan en enda loppis. Vi gick till loppisen hemma hos syster i stället, 1,5 km.

Nu ska jag sitta uppe en stund till men snart kommer jag krypa ner i sängen och sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar