onsdag 4 augusti 2010

ANSIKTS UTTRYCK

Något som är väldigt roligt, det är att fota fröken Nova. Jag har hur många foton som helst på henne, säkert flera tusen. Det blir alltid roligare då jag fångar roliga miner. Som ni ser i bilden högst upp till höger så har Nova lärt sig blänga. Hon går och blänger i stort sätt hela tiden, åt allt och alla. Hon ser jätte sur, rolig och söt ur när hon blänger.

Något som Nova tydligen gillar, citron. Galning säger jag! Det drar i mina käkar bara av att tänka på det, och då gillar jag surt egentligen. Att sitta och suga på en citron, nej det blir för surt för mig. Tydligen blir det väldigt surt för Nova också, men det hindrar henne absolut inte. Jag kan inte låta bli att skratta för mig själv när jag ser den sista bilden.. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar