lördag 14 augusti 2010

ITS OCTOBER AGAIN

Idag var jag hembjuden på middag hos farmor och hennes man. Mamma, pappa, Klara, farbror och faster var där också. Trevligt! Och god mat var det också! Tack igen! =)

När det var dags att hoja hem kom min kusins tjej och hämtade mamma, pappa och Klara. Hon hade med sig deras lilla underbara valp (8 och en halv vecka) som vi fick hälsa på och gosa med lite. Oh god! Sötnos! Vill ha!! =)

Nu sitter jag här hemma och ska snart gå och lägga mig. Jag har huvudvärk igen, har haft det de senaste kvällarna och en del dagar nu ett tag. Kanske beror på alla mina tankar och all min oro för både det ena och det andra....



När jag försökt få något att fungera i flera år, nu är jag trött...

Säg något nytt...

Visa något nytt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar