onsdag 4 april 2012

TRÄNINGS APSTINENS

HALLÅ i lådan!

I torsdags förra veckan, eller det var visst i onsdags, så blev jag helt plötsligt förkyld. Kände mig inte alls pigg på torsdagen men drog i väg och tränade i alla fall. Nu med facit i hand kanske inte det var det smartaste. Natten till fredag hade jag feber men sedan dess har jag inte haft någon feber. Däremot så har jag haft ont i halsen enda sen dess och på kvällarna får jag jobbig hosta. Vad är det med mig och förkylningar detta år? Är det fjärde eller femte omgången nu? Jag blir frustrerad! Hade ju kommit igång skit bra med träningen nu och var super taggad till att börja träna inför Tjejvättern...men så blir jag förkyld och har inte gjort ett skit på en vecka nu! Den enda motion jag fått är när jag cyklat till jobbet och hem. Jag är pigg och mår bra förutom att jag fortfarande har ont i halsen och hostar, mest på kvällarna. Åh, jag vill träna! Jag vill sätta på mig mina hörlurar och cykla ett par mil! SUCK!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar