måndag 12 mars 2012

KÄNNER MIG SÅ STARK!




AMAZING som Danny sjunger! Så känner jag mig nu, eller kanske inte just nu för nu är jag så trött. Men under träningen idag och efter, fy fan så bra det kändes. Jag kände mig så fruktansvärt stark idag! Jag körde två stycken intensiva crosswalk pass, direkt efter varandra. Dom här passen är så jäkla roliga, så tuffa, med bra ledare och urbra musik! Jag blir så motiverad och peppad under dessa pass. Jag kommer på mig själv när jag ler för mig själv under passet och jag puschar verkligen mig själv. När jag gick hem så kändes det som att jag svävade fram. Jag lyssnade på bra musik och dansade nästan lite till och med. Nu kommer ni tro att jag är tokig men vid flera tillfällen slog jag upp armarna mot himlen och tittade på stjärnorna, när Looren (?) tar i och sjunger i refrängen på vinnarlåten! Tokig ja! Men vad lite träning och endorfiner (?) kan göra. :)

Svårt att förklara men det var en magisk känsla att känna mig så stark som jag kände mig idag..

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar