onsdag 14 mars 2012

ETT MÅL HAR UPPNÅTTS

NI alla vet hur jag strävat efter att nå ett av mina större delmål ett tag nu. Vad jag än gjort så har jag inte kommit fram till den där magiska gränsen. Sist jag vägde mig kunde jag med glädje berätta för er att jag gått ner 19 kilo. 19 kilo är mycket, men det var ändå en besvikelse, 1 kilo i från målet! Jag vet inte vad som hänt mig nu, jag har aldrig varit så här motiverad som nu och som jag nämnde i ett inlägg så känner jag mig så stark. Det är som att pusselbitarna i hjärnan har klaffat ihop, sen finns det några bitar som inte hittat sin plats än men det kommer det med.

Nu skulle jag vilja ha en trumvirvel av er....


Idag vägde jag mig.... jag har äntligen nått mitt större delmål! Plus några extra hekto till och med. Nu har jag gått ner 20,5 kilo. Det känns så jävla fantastiskt. Jag har gjort allt detta själv! Snacka om en egoboost! Det finns liksom ingen återvändo nu, det är bara att fortsätta. =) Nästa mål har jag nått om 4,5 kilo.

4 kommentarer:

  1. WOHO! :D Vad fin du är! :)

    Du har all rätt att vara stolt över dig själv - även jag är stolt över dig! :D

    SvaraRadera
  2. HÄRLIGT :D Bara att kämpa på så når du nästa delmål på nolltid!

    SvaraRadera
  3. åhhh vad duktig du är gumman!! Och det märks på dig att du mår så mycket bättre nu! Kram!

    SvaraRadera